Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 31 Mac 2014

Bermulalah sebuah kerjaya :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK dah mula kerja harini, berpakaian kemeja berkolar putih dan berseluar slack hitam, berkasut hitam, saling tak tumpah macam budak training, hehe


Biasalah, mula-mula kerja, kena pakai macam ni, lama-lama nanti, bertukar lah bajunya

KK masuk pukul 9 harini, berdebarnya hati, mana taknya, dah lama tak jejak sini, dulu KK sebulan saja disini, sempat kenal akak-akak yang kerja dulu.


Semangat tu ada, niat pun dah betul, harap semua berjalan lancar dan KK dapat harungi hari ni dengan jayanya !

Walau apapun, doakan KK buat yang terbaik !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan