Followers !

Isnin, 31 Mac 2014

Dokumen kerja selesai ! Phablet dah ok !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Misi petang tadi nak sediakan dokumen kerja ada yang berjaya dan ada yang tidak, mari kita baca ! huhu


Penyata Bank Maybank KK berjaya selesaikan, cuma penyata KWSP tidak, ini kerana masalah mesin yang rosak.

KK pergi 2 tempat tadi yang ada mesin cetak KWSP, satu rosak, satu lagi tak ada kertas, buat penat saja.

Tapi, KK lupa nak fotostat i/c, esok lah kalau sempat, serius lupa tadi, pagi esok sebelum masuk kerja nak pergi fotostat.

Pagi esok, KK nak pergi semula kat RHB, tak balik mesin KWSP tu, entah elok ke tidak, minta-minta dah baik.

Gambar passport memang dah ada, lebih masa buat lesen kereta harituh, elok je lebih 2 keping, nak pakai pula 2 keping, fuhh !

Pasal tab pula, KK ingatkan rosak, kalau tak memang melayang duit, tak kerja duit dah habis, hehe, tapi sebenarnya kena format sahaja.


Disebabkan waranti masih ada, semuanya percuma, bila dah format, sebiji macam KK baru beli, semua hilang, redha saja, sedih :(

Walau apapun, esok Kk dah mula kerja, doakan yang terbaik buat KK :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan