Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 4 Mac 2014

Teman sepupu ke JPJ


Assalamualaikum dan Selamata Sejahtera,

Pagi tadi, dalam jam 9:00 pagi, KK teman sepupu ke pejabat JPJ untuk ambil lesen motor dia.



Nasib lah semalam tidur awal, biasa kalau malam-malam sindrom insonmia datang, tapi semalam tak datang, hehe.


Awal la pula sepupu kejutkan KK, pukul 8:00 dan ketuk-ketuk pintu KK, nak buat macam mana, bangun jelah, mak pun dah mula membebel.

Sejuknya di pagi hari, naik motor pula tu, selamat sampai, huhu, tunggu dalam 20 minit, terus balik.


Sepupu suka sangat, tapi baru dapat L ye, belum P lagi macam KK, hehe, nanti, jangan rempit lagi.


2 ulasan: