Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 29 April 2014

Belajar dari pengalaman +_+


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kisah tempoh hari menjadi kenangan negatif buat KK, sedih rasa, pertama kali dalam hidup dan menjadi sejarah !


Al-kisahnya, KK kena SAMAN ! boleh baca disini kisahnya sedihnya, hehe, sedih la sangat kisahnya kan, hehe

Jadi, bila dah kena, redha sajalah, dah memang kita salah, takkan nak tegakkan benang yang basah kan?

Tapi kalau diikutkan, boleh saja polis tu nak nasihat, bagi amaran dulu ke, ni terus saman, padahal tak lengkap satu saja, bukan tak ada terus.

Tapi nak buat macam mana, tugas dia sebagai polis, dia patut bertanggungjawab di atas tugas yang diberikan, betul kan.


Solusinya, KK beli sticker P yang baru, hehe, berkilat lagi, harganya cuma RM 1, saman tak bayar lagi, entah berapa lah kena.

Lagipun sekarang KK kerja, jadi sebelum disaman kali ke-2 , baiklah kita mengambil langkah selamat dan mematuhi undang-undang negara :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan