Followers !

Isnin, 7 April 2014

Cuti 2 hari !!


Assalamualaikum dan Selaamt Sejahtera,

Harini KK cuti, yeay ! seronok dapat cuti, walaupun tak penat sangat, sebab KK seronok kerja disitu.


Perancangan harini nak pergi teman Arif buat kad pengenalan yang baru, dah lama tak tukar yang baru.

Nak pergi buat di UTC Kuantan, senang kat sini, semua ada, satu tempat pelbagai perkhidmatan.

Lepas siap buat kad pengenalan baru, nak pergi jumpa Kak Siti, Arif lah yang tak sabar nak jumpa mak angkat dia, hehe.


KK ni malas nak jumpa di tempat kerja, nanti terjumpa sekali semua rakan kerja, hehe, malas nak tunjuk muka, haha.

Jadi, nak jumpa di kedai makan, sambil-sambil kak siti waktu rehat, boleh borak-borak kejap.

Nanti bila-bila free, nak ajak makan Chicken Chop pula, lama dah tak makan, mesti Arif nak belanja kan, hehe

Itu sahaja rasanya perancangan setakat ini, mungkin lepas ni ada lagi nak pergi jalan-jalan, hehe.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan