Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 20 Jun 2014

20/6/14 : Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertemu lagi kita di hari Jumaat yang penuh barakah ini, masih lagi KK bernafas dan bersyukur di atas segala ketentuan illahi.


Harini KK cuti lagi ! haha, memang seronok, hari Rabu KK cuti, Khamis kerja dan Jumaat cuti balik, seronok bukan?

KK ingat harini nak pergi jalan, tengok dunia luar, haha, dah cakap macam duduk dalam hutan kan, teruk sangat KK ni.

Nak jalan-jalan sikit, biar tak ada duit pun, saja-saja nak cuci mata kan kata orang, tengok bandar, dah bosan hari-hari kat tempat kerja.

Lepas itu KK ingat nak gunting rambut, memang dah rimas dengan rambut ni, KK jenis suka berambut pendek, bila panjang sikit dah rimas

Itulah saja rasanya perancangan untuk harini, sebab esok KK kerja balik, kerja pagi pula tu, haha, memang terbaik !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan