Followers !

Rabu, 6 Ogos 2014

Gambar beraya bersama kawan :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK nak kongsikan gambar-gambar yang sempat dirakam sewaktu awal-awal beraya lepas.


Tak banyak rumah pun KK pergi, kat rumah pun tak pusing habis, 2-3 buah rumah saja yang pergi, maaflah kekangan kerja menghalang.

Antara kenangan yang dapat dirakam








Tak banyak kan, cuti 2 hari je, manalah cukupkan, haha, itupun raya ke-3 dan ke-4, orang dah habis pusing kampung, haha

Raya tahun ni bolehlah, mood tu masih ada, cuma tak semeriah dulu, masing-masing sibuk dan ada hal sendiri.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan