Followers !

Selasa, 2 September 2014

Menikmati hari cuti :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuti, bolehlah rehat-rehat kat rumah, paling penting, boleh bangun lewat sikit, hehehe.


Baru saja siap jemur baju yang dah dibasuh tadi, panas-panas macam ni elok sangat jemur pakaian, cepat kering.

KK terfikir nak bayar motor petang sikit, sekarang panas lagi kan, berasap lah kalau bawa motor masa ni, hehe

Kalau rajin, nak ke Mydin sekejap, nak beli barang sikit, tengok keadaan dulu macam mana.

Lepas tu balik, gosok baju nak kerja esok dan sebagainya, huhu, sebab esok dah kerja semula, hehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan