Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 19 September 2014

Salam Jumaat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka kan, kita dah dipenghujung bulan 9, tup tup nanti dah bulan 10, sekejap je rasa.


Harini KK cuti hari kedua, KK memang wajib cuti hari Jumaat, demi menghormati indahnya dan barakah hari Jumaat.

Cukup bulan ni, genap 6 bulan KK bekerja, rasa macam tak percaya saja, rasa lajunya masa berjalan.

Rancangan petang ni nak ke Maybank, bank in duit untuk kakak, dia nak pakai duit sikit, susah kalau orang jauh ni, hehehe

Lepas tu kalau rajin nak ke mall sekejap, ada nak beli barang sikit, lepas tu balik sebab esok dah kerja.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan