Followers !

Ahad, 5 Oktober 2014

Beli no. Pin UiTM untuk "second intake"


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas KK baru beli no pin di BSN, perasaan berkobar-kobar masa nak beli, dengan harapan kali ke-3 untuk mohon semula


KK beli guna mesin ATM sahaja, lagi senang, sebab KK dah ada akaun BSN, jadi boleh saja buat transaksi guna ATM

Kalau nak beli kat kaunter pun boleh, harga untuk no. pin kemasukan kedua ini berharga RM 17.

Jangan keliru semua, beritahu pegawai bank, No. Pin UiTM untuk Ijazah Sarjana Muda yang berharga RM 17 !


Kalau nak guna mesin ATM, pastikan ada kad ATM BSN, baru boleh dan caranya sangat senang

Masukkan kad --> Pembelian no.Pin --> UiTM --> Ijazah Sarjana Muda --> Masukan I/C --> Sahkan I/C --> Siap !

KK pun lupa, tapi lebih kurang macam tu pilihan yang terpampang kat skrin tu, jadi selamat mencuba.

KK masih tak isi lagi borang, tunggu masa terluang dan tak sibuk baru nak isi dengan aman dan selesa, baru boleh berfikir dengan baik.


6 ulasan:

  1. all the best! cx alumni uitm melaka :)

    BalasPadam
  2. Pehh..tanjat sy.igt kn 2nd intake diploma.huhu

    BalasPadam
  3. Tak beli lagi ni.. hehe takut lah.
    Best of luck yaa for you :)
    Semoga dapat.
    Pray for me too.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh, tak apa, masa banyak lagi

      terima kasih, dan selamat maju jaya :)

      Padam