Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 15 Oktober 2014

Kerja main-main !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini memang hari yang santai, kerja pun cepat sangat siap, jadi boleh berehat sebelum balik.


Kerja dari pagi main-main saja lepas dah siap kerja wajib, kerja lain memang tak buat, tapi dah cukup, hehe


Buat lah perkara sampingan sebelum waktu balik, sempat juga buat puding roti tadi, semangat KK pecahkan telur, haha

Beginilah hidup kami, dah macam keluarga kat sini, seronok sangat, dengan "jiran-jiran" sebelah, macam satu keluarga besar :)

#seronok #main-main #keluarga


2 ulasan:

  1. Cerianya korang bekerja. Confirm sedap roti2 kat sana kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, nanti kak asma dtg Aeon tegur2 lah KK.

      Padam