Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 29 Oktober 2014

Lunas motor bulan Oktober :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Nasib sempat, kalau lewat sikit memang tak dapat lah nak bayar motor harini, hehe.

Memang dah niat dari semalam, harini nak bayar motor sebab baru dapat gaji kan, hehe

Tadi keluar agak awal, tapi bila sampai tuan kedai dah nak tutup kedai, motor kat luar semua dah dimasukkan dalam kedai, terus terjah !

Kata KK nak bayar motor, tauke cakap, masuk ! masuk ! memang baik tauke kedai ni dari dulu, nak duit kan, haha

Betapa gembiranya hati ini bila dimaklumkan bahawa motor akan habis bayar lagi 3 bulan, seronok sangat !

KK akan usahakan untuk habiskan sebelum habis tahun ni, tak sabar !


3 ulasan: