Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 14 November 2014

Kek Velvet ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka rajin pula hari cuti, biasalah duduk rumah, mesti bosan, jadi malam ni kita godek-godek dapur


Buat kek Velvet, KK tak buat belang-belang dah, sebab malas nak buka tutup pengukus, KK buat marble terus, sekali kukus saja, haha


Tak payah nak susah-susah, setiap 10 minit nak buat lapisan tu, sekali terus siap boleh makan, hehe'

Tapi, hasilnya keliahtan kurang menjadi, tak tahu mana silap, mungkin buat tak ikhlas macam ni rupanya, haha


Rasanya jangan cakap, sedap, haha, puji kek sendiri, KK memang suka isi esen pisang, sedap, kalau isi esen vanilla, macam tak rasa apa-apa.

Esok bawa pergi kerja sikit kek ni, nak bagi kawan-kawan kerja rasa, mana tahu boleh pagi pendapat kan, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan