Followers !

Selasa, 9 Disember 2014

Kebosanan di rumah.


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila duduk rumah ni, bosan pula, dengan panas nya, nak kemana pun tak tahu, jadi duduk rumah saja


Jenis KK memang tak keluar rumah, duduk dalam rumah seminggu pun boleh, peram lama-lama boleh jadi pekasam, hehe

Sekarang cuaca tak menentu kan, kalau KK pergi kerja memang hujan, balik kerja pun hujan, kalau panas tu jarang

Biasalah, penghujung tahun, memang musim hujan, sekarang panas lagi, dari pagi tadi, huhuhu

Musim cuti sekolah tinggal lagi beberapa minggu, nak masuk tahun depan dah, tak lama lagi sekolah semula, hehe

*Selamat bercuti :)


2 ulasan:

  1. alahaii,,boringnyaa..iqha dekat sebulan terperap kat umah ni,,huhu..
    btw,,iqha singgah ye :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh, hebat sebulan terperap, hehe

      *terima kasih sebab singgah :)

      Padam