Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 5 Disember 2014

Kek Minyak *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam-malam teiba-tiba datang rajin nak buat Kek Minyak, tak tahu dah kenapa, kena sampuk dengan hantu rajin ni, hehe


Biasa kalau dah malam, esok pula kerja, memang malas nak godek dapur, tapi rasa bosan pula, tak ada aktiviti sangat.


KK pun buatlah Kek Minyak, kek paling mudah, cepat dan sedap, yang pasti terus boleh makan ! hehe

Esok KK kerja petang, bolehlah bawa sikit bagi rasa untuk rakan sekerja KK, hehe, asyik-asyik makan roti saja, bosan juga kan, hihi


Rasa tak tahu lah, sedap ke tak, KK rasa macam tak sedap saja, tak apa, esok tunggu mak rasa, hehe

Mungkin dah selalu sangat makan, rasa dah lain, lidah dah tak kena, ataupun mungkin makan banyak sangat benda lain kot.

*Selamat Malam :)


2 ulasan: