Followers !

Selasa, 23 Disember 2014

Mee Bakso + Nasi Air


Assalamuaalaikum dan Selamat Sejahtera,

Tengah-tengah hujan ni, perut mesti lapar kan, mulut terasa nak mengunyah je, padahal perut tak lapar pun.


Bila tengok gambar dalam telefon, mee bakso dengan nasi air ni, terasa lapar pula, gambar bila lah ni, KK pun dah lupa

Mengenangkan mee bakso dengan bebola daging, sup yang panas, memang sedap dinikmati dengan air kopi.

Kalau nasi pula, sup panas, dengan hirisan daging ditambah pula ikan bilis disertakan kacang tanah dan sambal kicap, terbaik !


Jangan terliur, dah habis, hehehe


1 ulasan:

  1. jemput join :) penyertaan amat amat diharapkan.

    http://reaoutlet.blogspot.com/2014/12/a-week-giveaway.html

    BalasPadam