Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 14 Disember 2014

Seronoknya hujan :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam semalam dah mula hujan di rumah KK, sejuknya rasa, dan memang mata mengantuk sangat.


Bangun pagi ni pun hujan lagi, lebat pula tu, KK pun sambung tidur, mentang-mentanglah cuti kan, masa ni lah nak rehat

Ni baru bangun, teruk kan perangai, haha, kalau hujan lagi, tak dapat nak pergi pejabat pos bayar Streamyx ni, aduhai nasib.

Sekarang pun masih hujan lagi, kalau KK kerja, mesti basah punya masa nak pergi kerja pagi tadi, nasiblah cuti.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan