Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 10 Februari 2015

Bayar bil 3 bulan ~!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bil Streamyx KK dah 3 bulan tertunggak, teruk sangat KK ni, sibuk mengalahkan ahli bisnes, haha


Nak bayar, lupa, nak bayar kerja pula, macam-macam alasan, sampai jadi 3 bulan tertunggak

Nak tunggu kena potong dulu baru sibuk nak bayar, haha, tapi belum lagi, nasib sempat, kalau tak habis lah KK

KK minta tolong mak bayarkan, sebab KK kerja, jadi tinggal duit dan bil saja kat mak, nanti petang-petang ada masa boleh bayarkan

KK dah cakap, nak senang bayar di ejen BSN, macam-macam boleh bayar, lagi senang, tak perlu beratur panjang di Pejabat Pos

Alhamdulillah, mak dah lunaskan bil tertunggak 3 bulan tu, senang kalau bayar di ejen BSN ni, semua boleh, tak perlu tunggu lama, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan