Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 10 Februari 2015

Off DAY !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harinya sudah tiba, setelah kerja 5 hari, badan memang terasa lain sangat, penat dan lesu saja, jalan pun malas, haha


Esok KK cuti, dan dah ada rancangan, dah rancang dari awal bulan lagi, lagipun semua kawan-kawan KK dah cuti semester

Keluar tengok wayang esok, tajuk wayangnya tidak pasti lagi, samar-samar lagi nak pilih cerita, hehe

Balik kerja tadi, badan panas, memang dah rasa sakit tekak dari pagi tadi, memang rasa lain macam

Sah pula demam, KK memang manja sikit, kerja lebih dah sakit, haha, tak boleh kerja deret sangat, memang cepat demam

Mengantuk awal pula, nak tidur lah, rehatkan badan dulu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan