Followers !

Khamis, 26 Februari 2015

Siap basuh MR1 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selesai sudah sesi "memandikan" motor KK yang dah makan berbulan tak mandi ekoran daripada kesibukan pemiliknya


Haha, menipu sangat, buat-buat sibuk adalah, dah faktor utama, malas ! susah manusia duniawi nak buang sikap tu

Kalau tengok, tak lah kotor mana, bukanlah tahap motor celup debu, haha, cuma kotor sikit-sikit, jadi nak basuh senang

Tak sampai satu jam pun, basuh dengan sabun dulu, lepas tu bilas saja dengan air, sambil-sambil tu gosok dengan span

Yeay ! esok pergi kerja dengan semangat, motor baru basuh kan, kononnya semangat membara-bara, haha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan