Followers !

Isnin, 23 Mac 2015

Cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Penatnya terasa badan, padahal baru saja cuti pada hari Jumaat lepas, tapi disebabkan macam-macam berlaku...


2 hari KK perlu kerja penuh satu hari, dari jam 7 pagi hingga 10 malam, hal ini disebabkan ada staff cuti sakit

Tetapi bukan bahagian KK, bahagian pizza, kita yang tak pernah sentuh pizza, terpaksa jadi bidan terjun, haha

Selama ni tengok saja diaorang buat kerja, akhirnya ganti disitu satu hari, baru tahu, baru sibuk nak belajar, haha

Terpaksa ganti 2 hari penuh, kesian kan kat KK? hahaha, tapi sebelum ni KK dah biasa kerja penuh, jadi dah biasa.

Harini cuti, perancangan nak keluar, sebab nak pergi buat penyata bank, dan nak ajak kawan KK jalan-jalan naik kereta, hehe


2 ulasan: