Followers !

Sabtu, 4 April 2015

Bye-bye bakeri, Hello pizza :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Genap setahun berada di bakeri, KK ditukar ke bahagian lain, jiran sebelah saja, tak lari jauh


Sebelum ni di bakeri, sekarang KK berada di kaunter Pizza, haha, jual pizza pula sekarang, bukan lagi tauke roti ye

KK sebenarnya tak kisah, lagipun sebelah saja, sama saja kerja mana-mana pun, asal kerja, lagipun boleh saja rehat sama-sama

Pengurus KK bagi masa 2 bulan, sementara nak tunggu pekerja baru, sebab sebelum ni yang seorang tu dalam notis 2 minggu


Buat masa sekarang bertiga lagi, nanti dah berdua, sebab lagi seorang tu pekerja bukan tempatan, import jauh dari Bangladesh, haha

Orang cakap, menimba pengalaman baru, sebelum ni asyik dengan roti, apa salahnya tukar dengan pizza pula kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan