Followers !

Jumaat, 15 Januari 2016

Minion Cake !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Buat pertama kali dalam hidup, KK telah menerima tempahan kek seberat 5 kilo, bukan kek biasa, kek pelangi pula tu, berdebar rasa hati


Nak pula gambar minion, tak pakai fondant tu, nak lakar punya, haha, berpeluh nak siapkan juga, tapi nasib ada sokongan dari kawan kerja dan pengurus

 

Kek nya berat jangan disebut, nak angkat ke sana ke mari kena hati-hati, kalau apa-apa jadi, KK tak buat dah yang lain, bukan senang,

Alhamdulillah, siap juga, hasil seni KK yang tak berapa, walau minion tu tak berapa nak menjadi, haha, boleh lah sikit-sikit


Terima kasih atas bantuan kawan kerja untuk siapkan kek ni, dan tuan kek pun suka, sambut hari lahir untuk kali pertama, hehe

Banyak lagi tempahan kek, nanti KK kongsikan satu persatu, hehe

4 ulasan: