Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 10 Oktober 2016

Kentang goreng bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK masak biasa-biasa saja, dah memang masak biasa saja hari-hari tak pernah nya nak masak luar biasa, bukan masak nasi beriyani ker, pulut kuning ke, hahahaha


Nak masak lebih-lebih kan kita makan seorang, jadi masak ala kadar saja, asal dapat isi perut ni pun dah cukup, rezeki Allah beri makan tu pun dah cukup bersyukur

Kentang goreng dgn bilis saja menu harini, inagtkan nak masak pedas, tak jadilah, KK goreng tumis biasa saja, tapi kentang tu goreng dulu bagi lembut, baru tumis bawang

Ini sajalah lauknya, nak sedap goreng telur sebiji, boleh lah makan, KK suka makan kering macam tu saja, hehe, sedap juga, dah macam orang tua rasanya, hahaha

2 ulasan:

  1. wahh.. senang.. boleh try ni.. thanks ye kk..

    #fly dari solehahkahaku.blogspot.my

    BalasPadam