Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 5 Oktober 2016

Kuew tiow goreng


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam ni kita masak biasa-biasa saja, main campak-campak dah siap, acah-acah seperti chef di hotel lima bintang, biar tak pandai pun masak sebenarnya, haha


KK masak keuw tiow goreng saja, letak sawi dan atas tu tabur bilis goreng, bukan susah pun, cuma sedap atau tidak menjadi pertaruhan kat sini, hahaha

Kalau setakat nak goreng untuk diri sendiri tu boleh sangat, kalau untuk mak mertua entahlah rasanya awal-awal lagi kena pangkah tak lulus bahagian masakan, hehe

Jemput makan semua...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan