Followers !

Isnin, 31 Oktober 2016

Pajeri terung + Ayam masak cili api


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau lauk pelik-pelik macam ni pasti bukan KK yang masak ye, haha, sebab KK tak pandai masak lauk-lauk yang macam ni, goreng-goreng tu bolehlah, hehe


Rumah Kak Ani lah yang masak macam ni, masa KK datang rumahnya tempoh hari, nak balik dah, tapi tak bagi sebab suruh makan dulu kat sana

Rezeki jangan ditolak, alhamdulillah, dapat makan lauk macam ni, KK kena belajar lah masak ayam masak cili api dengan pajeri terung ni, sedap tau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan