Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 18 Oktober 2016

Sardin


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dua tiga harini kerja sangat membosankan, bukan sebab apa, sebab tak ada pelanggan, jadi pun tak tahu nak buat apa, kalau ada pelanggan adalah juga komisen


Duit pun semakin berkurang, kita ni nak berjimat sebab nak berjalan minggu depan, entahlah, macam tak ada perasaan pula nak berjalan sebab duit tak ada

Jadi, dengan tak ada mood, tak ada duit, kita mulakan sesi mengikat perut dengan makan sardin, haha, tak tahu nak masak apa, senang masak sardin saja, jimat duit

Lagi 4 hari sebelum KK cuti selama 4 hari, haha, nak balas dendam sikit, lama dah tak cuti macam ni lama-lama kan, jadi ayuhlah kita berehat sepuasnya nanti, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan