Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 27 Oktober 2016

Spagetti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisah masa KK di KL tempoh hari lepas, kawan KK masak spagetti masa KK disana, rajin pula dimasaknya, haha, KK lah yang beria nak rasa dia masak sebenarnya


Serumah ada 3 orang, campur KK jadi berempat haritu, masak banyak terus boleh sampai ke malam, nak tambah pun boleh kan, memang banyak betul dimasaknya


Pandainya anak dara ni masak, tekak KK memang cakap sedap, tapi tak tambah pun sebab sekali ambil dah banyak, senang tak payah nak tambah lagi, haha

Yang ni baru menu hari pertama, hari kedua masak nasi dengan lauk istimewa, dan pastinya sedap, haha, yang penting tetamu tunggu makanan siap saja, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan