Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 14 Oktober 2016

Tembikai !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lamanya tak makan buah, sangat-sangat lama, KK pun lupa bila kali terakhir KK makan buah, rasanya 2 bulan lepas, haha, masa di Medan, tu pun masa sarapan pagi


Barulah nak merasa harini, tu pun orang bagi, haha, nak tunggu beli sendiri entah bila lah, haha, rezeki orang bagi ni, jadi kita manfaatkan sama

Merah tembikai ni, tak ada biji pula tu, sedap dan manis sangat, tak sia-sia potong tadi, alhamdulillah, perkara percuma memang sedap kan ,haha

Melantak sampai habis semangkuk tu, punyalah pelahap KK ni, dalam tak sedar habis dah, nampak sangat lapar kan, haha, petang-petang ni biasalah perut lapar, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan