Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 3 November 2016

Stok makanan...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau jenis pemalas macam KK ni, mesti kamu semua pun buat perkara yang sama, pulun beli makanan banyak banyak dalam satu tempoh masa, hahaha


Macam KK buat ni, ini boleh kata makanan untuk stok 2 hari terus, jenis malas nak keluar beli makanan, jadi makanlah apa saja yang ada depan mata

Esok KK ingat nak tumis sardin saja, makan dengan roti bakar, bakar roti, makan dengan sardin masa tengah panas, memang terbaik tak tengok kiri kanan dah

Yang lain-lain tu hanyalah kudapan, mana tahu mulut ni sibuk nak mengunyah saja sambil tunggu klien datang, mulut ni memang saja tak boleh tengok KK senang, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan