Followers !

Isnin, 3 April 2017

Bungkusan yang kiut !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Siapa pernah makan ni? KK memang suka sangat makan dorayaki ni, sedap dan lembut dan pasti beli perisa coklat kalau jumpa kat mana-mana pun


KK ni pelik juga sebab cari-cari tak jumpa, puas juga belek-belek atas rak tu, manalah dorayaki ni, tiba-tiba terselak satu bungkusan comel ni, barulah terjawab !

Patutlah tak jumpa, ini rupanya "baju" baru, puas habis bersepah rak roti tu, haha, comel sangat bungkusan baru ni, sebelum ni kosong saja

Terus ambil dua paket, haha, ingatkan tak ada stok, lepas ni dah tahu macam ni senanglah nak beli, hehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan