Followers !

Jumaat, 19 Mei 2017

Steamboat lagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas masa KK cuti dua hari, sempatlah ajak kawan untuk sama-sama menternak lemak sedia ada dengan kawan-kawannya yang baru, haha, apa lagi kita melantak steamboat lah, ayuh !




KK ajak Uzma untuk makan sekali, dia ajak sepupu dia sebelah KK tu, apa lagi tak pandang kiri kanan dah, terus melantak, ambik makanan nak masak, hehe

KK kalau makan steamboat mesti datang awal dan balik paling lewat, barulah berbaloi dengan apa yang kita bayar, kata tanpa had kan, haha, jadi kena makan kenyang-kenyang

Terima kasih sis Uzma sebab sudi teman, sis ni pemalu sikit, tak adanya nak bergambar, haha, tapi kalau selfie tu tak ingat dunia, hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan