Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 31 Ogos 2017

Melawat si comel !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi tadi KK berkesempatan untuk melawat si comel anak kawan kerja KK, si Nadia ni dah ada anak, KK saja yang mereput, haha



Comelnya Nur Dhia Sofea, macam mak dia juga, haha, kesian orang tengah pantang kan, hehe, tak apa, tak lama dah lagi 20hari habislah pantang tu, nanti bantai semua

Nanti kalau ada masa lagi, nak jenguk lagi budak kecil ni, tadi tak lama sebabnya Uzma kerja petang pula, jadi kena balik awal, tak apa, nanti pakcik datang lagi ye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan