Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 29 Oktober 2017

Sambal tempe ikan bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini bangun awal pula, punyalah awal sampai pergi kerja pun awal, siap masak semua dah, bagus kan, pekerja contoh!


Hahaha, pagi-pagi dah kena "kencing" dengan budak penipu katanya sesat, dah lah memalukan para blogger, terpalit juga walaupun KK ni blogger suam-suam kuku

Abaikan budak tu, biar polis siasat, baik kita cerita pasal sambal tempe KK buat ni, lagi berfaedah kan, haha, tapi tengok sajalah, nak jemput makan tak boleh, hehe

Jemput semua, masak apa harini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan