Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 6 Disember 2017

Kek bulan Victory Yaya !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Mesti pernah dengar kan tentang kek bulan yang tular satu Malaya tu, semua ceruk berita bercerita pasal kek bulan yang pemiliknya dari Terengganu


KK baru berpeluang untuk singgah di kedai ni, padahal dah masuk setahun duduk kat Kemaman ni, haha, rupanya baru tahu dekat saja kedainya, selama ni terperuk



Nasiblah ada kaksu yang bawa datang, kaksu ni hantu kek bulan, KK pun suka yang ada telur masin tu, sebab pernah makan dulu, jadi nak beli yang jenis sama

Harganya agak mahal lah bagi orang macam KK ni, sebiji RM 12, KK ambil yang ada telur masin tu, tapi berbaloi lah, memang pun kek bulan mahal, hahaha


Nanti ada duit nak beli lagi, buat masa sekarang boleh berangan saja dulu, hahaha, kumpul duit dulu baru kita singgah beli.

#throwbacknovember

Tiada ulasan:

Catat Ulasan