Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 24 Januari 2018

Cendol !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Panas-panas macam ni memang sedap kalau dapat pekena cendol, bukan susah pun nak cari cendol ni, banyak jual tepi tepi jalan kan, cuma sedap atau tak saja


KK beli ni atas cadangan Kak Su, sedap katanya dia dengan suami selalu beli kat sini, KK pun nak cuba, sakit-sakit tekak pun apa ada hal kan, lantak lah, hahaha

Memang sedap tak tipu, cukup manis, cukup bahan semua tu, dengan ada pulut lagi, rasa tak cukup satu, haha, nanti KK nak pergi beli lagi kat tempat sama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan