Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 28 Januari 2018

Kek bulan VS Kuih bakul


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lamanya KK tak pergi beli kek bulan, rasanya bulan lepas akhir beli, kek bulan kan agak mahal, sebiji tu dah berbelas ringgit, tu pun tak sampai 4 minit licin, haha


Nak beli tunggu duit bergaji dulu, barulah dapat merasa sebiji, hahaha, makanan ekslusif ni kena jarang makan, sebab kalau selalu makan nanti jadi tak ekslusif, hehe


Kali ni kak su yang beli kek bulan, KK terasa nak cuba menu baru iaitu kuih bakul, yang rasa ala-ala dodol tu kan, sedap juga sebab KK pernah makan dulu-dulu

Tunggu bulan depan pula nak singgah beli lagi, haha, nak beli tiap minggu koyak juga poket kan, tak boleh zaman-zaman ekonomi ni, hehe, harus berjimat-cermat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan