Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 23 Januari 2018

Lepak


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masa KK balik Kuantan haritu, ada lah kawan ajak lepak di Ghalib Steak House, perut dah kenyang, tapi saja nak lepak-lepak minum air lagi, hahaha


Jadi pesanlah sup cendawan dgn air ni, sekadar buat pemanis mulut sementara banyak lagi topik nak berborak, haha, habis jugalah, sambil-sambil tu hirup sup


Kalau ada kesempatan, nak rasa stik dan western kat Ghalib ni, orang kata sedap, tak tahulah sebab KK tak rasa pun lagi,hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan