Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 10 Januari 2018

Lunch box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK sekarang memang jarang sangat masak, kalau dulu hari-hari dapur mini KK tu berasap, jangan cakap lah, segala lauk KK cuba masak, belajar sambil makan !


Tetapi sekarang tidak lagi, adalah seminggu sekali saja berasap sebabnya KK dah penat, buat dua kerja bukan semudah yang disangka, KK balik kerja memang dah lewat

Jadi beli sajalah makanan di kedai, cedok-cedok dan bayar, sampai pejabat makanlah sampai habis, hehehe, senang habis cerita tak payah nak fikir panjang

Kali ni KK ambik lauk paru goreng dengan sayur nangka, KK suka lah lauk sayur nangka ni, sebabnya mak dulu selalu saja masak kat rumah, dan paru tu memang KK suka, goreng garing baru sedap kan

Jemput makan semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan