Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 22 Januari 2018

Steamboat dengan para-para sakura !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau berkumpul ramai-ramai tak sah kalau tak buat onar, ada saja masing-masing buat kepala, ada anak pun perangai budak-budak tu tak boleh lari dah, hehe




Kali ni entri bergambar sikit, sebab KK tak tahu nak pilih yang mana satu, jadi KK ambil semua letak dalam satu entri, kisah 2 minggu lepas ramai-ramai makan steamboat di salah sebuah hotel di Kuantan

KK pergi dengan para-para sakura hidup KK yang selalu ada menemani yang menerangi hidup yang kadangkala suram, hahahaha, kawan dari kecil semua ni




Alang-alang tu sambut terus hari lahir Erne dan Farahhani, tapi sayangnya Farahhani tak dapat hadir saat akhir, sedih lah juga, tapi keknya dah habis makan pun, haha

Tak apa Farahhani, nanti beli kek lain, kita potong sekali lagi jangan risau jangan kusutkan fikiran tau, hahahaha




KK dari Kemaman redah hujan yang lebat sebabnya seharian hujan tak berhenti, punyalah lebat, ada sesetengah jalan naik air, alhamdulillah KK selamat selamat sampai juga walaupun agak lewat

Perjumpaan kali ini yang pertama untuk tahun 2018, pembuka yang menarik walaupun tak cukup ahlinya, insyaAllah lain kali kita pastikan cukup semua




Terima kasih semua sudi luangkan masa untuk KK, walaupun masing-masing dah ada anak, masih mengandung pun ada, KK cuma ada anak tekak dan anak kucing, hehe, belum ada anak kecil lagi, hehe


2 ulasan: