Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 12 Februari 2018

Projek baru


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kali ni KK ada projek terbaru, kita cuba buat sendiri tengok berapa kos yang diperlukan untuk membuat........


Rahsia dulu, KK tak boleh nak beritahu, tapi gambar kat atas tu dah boleh agak kan nak buat apa, hahaha, orang perempuan mesti tahu punya, mungkin dah ada

Kalau nak beli yang siap dah mahal, hampir RM 150 sampai ada mencecah RM 300 pun ada mengikut saiz, makin besar makin mahal

Jadi nantikan projek baru dari KK, hehe

2 ulasan: