Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 25 Mac 2018

Hantu


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lama dah KK tak memanjakan muka ni, sebenarnya KK ni malas, kerja penat balik main telefon sampai tertidur, sedar-sedar esok dah pagi, haha


Jadi bila tengah rajin ni, kita cubalah nak jadi cantik juga macam orang, kulit orang punyalah cantik kan, kita pun nak juga, kulit sihat dan licin dan berseri-seri

Kalau bintik hitam kat hidung tu dah mencacak dah, pakai mekap pun nampak tak serata, jadi tak lawa lah kan, tak licin

Pakailah benda hitam ni, bila nak sapu senang, masa nak tarik bila kering tu mengalir air mata sebab sakit, hahaha, tapi hasilnya puas hati, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan