Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 29 Mac 2018

Mee sup gearbox


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Punyalah semalam nak cepat pergi lepak dengan Marni, sampai tertinggal dompet kat pejabat, balik dah rasa macam tebusan sebab lesen dan kad pengenalan tak ada


Cepat-cepat tu sebab nak makan mee sup ni, Marni lah kata sedap, nasiblah sedap, kalau tak dah hempuk atas muka Marni, hahahaa, tak adalah, gurau saja, hehe

Lepas ni boleh lagi singgah makan kat Serambi Teruntum ni, tempat pun selesa kalau nak lepak-lepak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan