Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 18 Mei 2018

2 Ramadan : Terawih


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Berakhir sudah puasa hari ke-2 bagi umat Islam di seluruh dunia, yang dah kekenyangan tu, hahaha, jangan nak baring lagi, rajin-rajinkan ke masjid


KK pun kawal sikit makan harini, tak nak jadi macam semalam, lepas berbuka dah macam ular sawa baru telan lembu, haha

InsyaAllah, harini KK pergi terawih, nak fokus ibadah pula, nanti kan habis terawih kita cari makan pula kat kantin masjid, hahaha, mana tahu ada rezeki lagi, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan