Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 2 Jun 2018

17 Ramadan : Biskut Bangkit


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuba buat biskut bangkit, mujurlah menjadi, tunggu nak rasa maghrib nanti baru tahu, hehe


Lama sangat dah nak buat biskut ni, biskut orang dulu dulu kan, memang kegemaran orang orang tua,biskut rapuh, rasa manis dan wangi santan tu enak sekali


Kejap lagi masa berbuka KK nak rasa, sebab masa bakar kemain bau dia semerbak satu dapur, kita yang puasa ni pun tak tertanggung lapar, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan