Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 12 Jun 2018

27 Ramadan : Pasang karpet pejabat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini mengemas bahagian atas pula, pasang karpet untuk pejabat bagi tempat kerja KK nanti, tapi KK bukan bahagian ni


Tapinya KK tak pasang pun, KK tukang tengok saja, haha, kita tak pandai, yang pasang pun kawan dua orang, KK tengok tercegat saja sampai siap

Cumanya tolong potong karpet tu sajalah, lepas dah ukur, tolong potongkan dan dia orang yang gam dan pasang

Tak sabar ni nak cuti, lagi dua hari KK kerja dan akan cuti raya selama 3 hari,hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan