Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 14 Jun 2018

Projek Biskut Raya 2018 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, berakhir sudah projek biskut raya 2018 KK dengan mak, tak sangka boleh buat sampai 17 jenis biskut dan kuih raya beraneka ragam dan jenis


KK dengan mak buat biskut biskut ni semua, ada juga yang buat seorang, sama-samalah buat demi memeriahkan raya, dah nama setahun sekali kan, hehe

Ini antara 17 jenis biskut dan kuih kuih raya di rumah KK tahun ni, boleh cuci mata dulu dan tengok tengok mana tahu sama macam kat rumah tu, hehe


















Siapa siapa yang sudi, boleh saja datang rumah, marilah nak jamah rasa biskut biskut ni, sedap ke tak tu belakang cerita tau, yang penting datang, hahaha

KK nak ucapkan selamat menyambut hari lebaran kepada semua yang sudi baca blog KK ni, yang sokong dari dulu sampai sekarang, maaf zahir batin dan selamat beraya !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan