Spice of My Life

Followers !

Halaman

14/03/2013

Review by Bicara Mak Dara !




Assalamualaikum ,

Harini , kimi gembira sangat sebab direview oleh mak dara , bukan senang2 tau nak blogger terkenal review blog kita .



Tak sangka mak dara sanggup buat 1 entry khas untuk memperkenalkan kepada semua blog kimi , nak tengok entry tu , boleh klik  SINI .

Kimi tak ada pun masuk GA atau segmen di blog mak dara , tetapi kimi cuma follower bertuah yang follow blog mak dara yang ke 3030 !


Cantik kan nombor tu ? tak sangka pula , hehe , sebenarnya kimi ke blog mak dara sebab nak sponsor GA yang akan diadakan oleh mak dara , alang2 follow sekali , tak sangka pula bertuah , hehe :)

Jadi marilah kita terjah pula ke blog mak dara , hehe :)


buku yang kimi sponsor

Jangan lupa untuk join GA yang akan diadakan oleh mak dara tau , sebab kimi salah satu sponsor , hehe , hadiah yang kimi tawarkan ialah sebuah buku masakan , kimi suka buat kek , jadi ada satu buku yang kimi nak bagi kepada pemenang !

Dalam buku ni , ada macam2 resipi kek yang mudah2 , dan lagi satu , buku ni dwibahasa , ada bahasa inggeris dan bahasa Melayu , senang lah :)

Ok , itu sahaja , kimi nak ucapkan terima kasih kepada mak dara kerana sudi review blog kimi yang tak seberapa ni dan baru setahun jagung , ok , itu sahaja , bye :)

Kredit : Bicara Mak Dara !



2 ulasan:

  1. waduhhhhhhhhhhhhhhhh sweet nyaaaaaaaaaaaa entry ni.. terima kasih Keymeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... terima kasih kerana sudi jd sponsor GA mak dara terima kasih sbb sudi follow blog mak dara dan terima kasih atas entry yang sangat sweet ni.. terharuuuuuuuuuuu Makkkkkkkkkkkkkkk :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu , kimi lagu terharu mak dara :)

      sama2 mak dara , terima kasih juga untuk mak dara :)

      Padam