Spice of My Life

Followers !

Halaman

11/02/2018

Jalan-jalan cari makan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang semalam ada kawan datang dari Kuantan ajak makan sata dan otak otak kat Kemaman ni, KK pun apa lagi ikut turut serta sama sibuk pergi makan, hehe


KK ni namanya duduk Kemaman hampir 2 tahun, tapi kita tak ada kawan kan, jadi nak berjalan cari cari makan tu tak seronok kalau seorang diri, jadi mereputlah, haha




Bukan hanya sata dan otak-otak, mee calong dan sotong celup tepung makan juga, kalau ada 10 jenis hidangan rasanya, penuh meja makan, hahaha

Terima kasih Erne dengan Farah sudi datang dari jauh untuk ajak KK makan sekali, lagipun KK tak lama kat sini, empat hari lagi, lepas tu kembali ke Kuantan, hehe.

Tiada ulasan:

Catat Komen