Spice of My Life

Followers !

Halaman

15/04/2020

Bubur pulut hitam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas KK ada buat bubur pulut hitam, tekak ni rasa teringin nak makan, jadi kenalah buat


Sebenarnya tak susah sangat pun, jumpa resipi menjadilah, haha, ambil resipi yang mudah saja, kita bujang kan

Tapi nak mudah kan, kena rendam dulu pulut hitam tu, baru cepat sikit masa nak masak, dah gaul gaul siap

Bolehlah melantak satu rumah, hehe, alhamdulillah, rasa macam sedap dah, tekak orang lain KK tak pasti, hehe

2 ulasan:

  1. sedapnya :')
    Jemput singgah baca --> https://mawarberduri-piqa.blogspot.com/2020/04/movement-control-order.html

    BalasPadam